In some respects you have a point Maggot. Since 2003, their activities have been 'peripheral' to say the least...just look at other big sides that have won the World Cup in the past - they keep on generating wins - Aus, NZ, SA, etc etc - you know that.
England have been consistent in their dismal showings - no real invention or continuity which prevailed before the 2003 competition.
Don't get me wrong, I expect England to do well - like Timmy at Wimbers...but I could be disappointed.
Meanwhile -here's a view on the line ups for the games after the group matches...it is from a blog in Le Parisien so you'll understand the slight bias from my mate Ben - who got a view from his mate Glaoui - so it must be right!
Pronostics
A l'initiative de mon bon ami Glaoui, je vous propose de faire un petit pronostic des sorties de poule et des 1/4 - 1/2 et finale probables.
Voici la manière dont je vois le déroulement des choses :
Poule A : 1er : Afrique du Sud - 2ème : Angleterre ----- Poule B : 1er : Australie - 2ème : Pays de Galles
Poule C : 1er : Nouvelle-Zélande - 2ème : Italie ----- Poule D : 1er : France - 2ème : Argentine
Les quarts de finale :
- Afrique du Sud - Pays de Galle : Afrique du Sud ----- Australie - Angleterre : Australie
- Nouvelle-Zélande - Argentine : Nouvelle-Zélande ----- France-Italie : France
Les demies :
Afrique du Sud - Australie : Afrique du Sud
France - Nouvelle-Zélande : France (soyons chauvins quoi !)
Finale :
France - Afrique du Sud : la France est championne du monde 2007 !!!!