the recovery

Page may contain affiliate links. Please see terms for details.

byegad

Legendary Member
SBGG

Please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please!

n-ick

Senior Member
Next one in ; Peter Mandelson.

Scoosh

Velocouchiste
Moderator
Next one in ; Peter Mandelson.
I'd agree with this - but for his excellent comments when asked the question: "What do you think about Alex Salmond and his chances of winning the Scottish independence referendum ?" on R4 last Saturday am.

His response (not exact) was: "Ah - 2 different questions ! Alex Salmond is a charismatic, skilful - blah blah - blah.
The Scottish people need to think beyond Alex Salmond; he will not be around forever. Independence is not just for Christmas - it's for life."

One of the very few times I have agreed with - nay even liked - something that <...............................> (insert uncomplimentary comments) has said.

Despite this, on reflection - yup - 101 for Mandy ! :wahhey: QUICK !

OP
OP
markg0vbr

markg0vbr

Über Member
there has been a slight hiccup in The Recovery my 25yr 3275 step plan to become fully mobile and fit.
i am now wearing and electric heated shirt so i can get out and about a bit, without sizing up
my rides are now to the end of the extension and back, my eldest mini me informs me they can put electric in boxes now:blink: , so will be able to go back to the 24mile rides.:hyper:
i will be like the Duracell bunny, what ever that is?

OP
OP
markg0vbr

markg0vbr

Über Member
SBGG

Please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaww go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, lard, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, up the workers, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, go on, will yer not?

byegad

Legendary Member
Damn it all Nick. Your electric shirt hasn't got enough power. You were certain he'd be fried alive.

Back to the drawing board!

Scoosh

Velocouchiste
Moderator
I have noticed an interesting phenomenon when out on a 2-wheeled pedal-driven not-stand-up machine and using a wireless computator:
- there are occasions when riding that my max speed has been recorded something over 50mph. Now I know I have not been going that quickly, so there has clearly been a radiated high-voltage electricitic thing or a malfunction/ crack in the distance/time continuum. :headshake:

My thought is to use the flagpoles which are evident on the SBGG's trike to harness these high-voltage powers which float around so readily in the country and transmit them to the seat of the aforementioned trike. This will save the great costs of recharging the national grid. :wahhey:

Bit like the old trolley-buses, I suppose, with slight modifications to the final location of the power. :thumbsup:

OP
OP
markg0vbr

markg0vbr

Über Member
i have trapped nerves in my neck again...... there is a tiny bit of discomfort........ whimper
i like morpheme and its derivatives, i would go for the old fashioned remedy* of jumping of a bridge with a rope around the neck to stretch the spine, but i cant move out of my chair! mini me two has offered to carry me to the bridge at the end of the road.
he is so helpful it will be a blow when he moves out, he has not said any thing yet but i have noticed he has been looking at house prices and how much it would be to get a house just like mine.

we have an electric tram system here the problem with it is the gap at the side of the rails is exactly the right size for a bike tyre to drop in to and it is a tight fit, they are dangerous even on a trike as if your front wheel drops in you just end up following the line, the only way to get out is to stop and lift the trike out.
if i had i wire run up my flag pole to an electric motor given the voltage and the trike is about 40lb i think there is a good chance i would do around 90mph.
*my eldest mini me swears this is the proper treatment, though i am a bit skeptical.

Scoosh

Velocouchiste
Moderator
<tone of gravitas>

SBGG - for all the banter and making light of your injuries and ailments, I salute you for your attitude and good humour throughout the past 102 pages of your travails. :bravo:

You have made a serious situation into one of entertainment for yourself and others.

Thank you. :thanks:
<sheds gravitas cloak>

Ah ! Here come the nice men with my nice give-yourself-a-hug white jacket :thumbsup:

I may be some time .... ^_^

byegad

Legendary Member
I have noticed an interesting phenomenon when out on a 2-wheeled pedal-driven not-stand-up machine and using a wireless computator:
- there are occasions when riding that my max speed has been recorded something over 50mph. Now I know I have not been going that quickly, so there has clearly been a radiated high-voltage electricitic thing or a malfunction/ crack in the distance/time continuum. :headshake:

My thought is to use the flagpoles which are evident on the SBGG's trike to harness these high-voltage powers which float around so readily in the country and transmit them to the seat of the aforementioned trike. This will save the great costs of recharging the national grid. :wahhey:

Bit like the old trolley-buses, I suppose, with slight modifications to the final location of the power. :thumbsup:

It's like the DeLorean in Back to the future. As you get near 88mph the static discharge builds up.

OR...

I find my wireless computer on the QNT (The others don't have a computer.) registers 109.3mph while I'm standing at traffic lights. The sensor loop sets it off at that speed every time.

Top Bottom